Myself

Myself

Friday 25 May 2012

MPSS siri 1

Rindu rasanya dengan kawan-kawan sekuliah semasa di maktab dulu. Hidup sebagai guru pelatih memang banyak mengajar aku erti kehidupan. Aku bukanlah pelajar cemerlang, baik dlm akademik @pun sukan tapi, aku x ketinggalan untuk turut serta dlm setiap aktiviti di maktab. Aku ambil opsyen PM/KT (Pengajian Melayu/ Kajian Tempatan), dlm kelas aku ada 13 pelajar lelaki & 13 pelajar pompuan tp aku lebih rapat dengan Saenal & Hamidah, diorang 2 mmg 'geng karas' aku (bahasa sabah)..hihihi.. owh, diorg 2 sdh kawin, aku lg yg blm..kui3.. dgn kekwn yg lain pun, aku rapat jg, cuma x serapat aku, saenal n hamidah (adong).. tp, kenangan di maktab mmg best, sukar utk dilupakan. Aku masuk maktab tahun 2003 di MP Sandakan (skg jd sek men). dr 2003 - 2004 aku belajar di MPSS sebelum pindah ke maktab baru... jeng3... nt la aku cont ok :P

No comments:

Post a Comment